DOPRAVA A PLATBA

možnosti vyzvednutí zboží

Vámi objednané zboží, které máme skladem, odesíláme zpravidla následující pracovní den po dni zaplacení objednávky na náš účet. Upozorňujeme však, že tato doba se aktuálně může prodloužit o jeden až dva dny z důvodu přetížení na straně dopravců. Děkujeme za pochopení a trpělivost.

K objednávce nad 999,- Kč od nás získáte dopravu přepravcem DPD, PPL po České republice nebo do Zásilkovny ZDARMA.

1. DPD

U objednávky účtujeme poštovné a balné, které činí 109,- Kč. Touto formou dopravy doručujeme  na území České a Slovenské republiky.

DPD doručuje balíčky do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne na adrese, pokusí se o to znovu následující pracovní den. O doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat, i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. V ní uvidíte, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od vás dělí. Aplikace DPD Kurýr na dpdkuryr.cz vám dále umožní: změnit adresu nebo datum doručení, ve větších městech si zvolit dobu doručení ráno (8.00-10.00), přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup nebo odložit doručení o 10 dní.Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání balíčku v hotovosti nebo kartou. Pokud vaši zákazníci nemůžou platit kartou, nechte pouze možnost platby v hotovosti. Cestu balíčku sledujte na dpd.cz.

2. PPL

U objednávky účtujeme poštovné a balné, které činí 129,- Kč. Touto formou dopravy doručujeme pouze na území České republiky.

PPL Vám doručí Vaši zásilku již následující pracovní den po odeslání z našeho skladu. Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí Vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti. Zásilka Vám bude standardně doručena v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem).

V den předání Vaší zásilky přepravci PPL jste z naší strany informováni e-mailem.

V případě nezastižení Vám bude zanecháno oznámení a doručující pracovník se Vám pokusí doručit vaši zásilku ještě jednou následující pracovní den. Při opětovném nezastižení Vám bude zanecháno oznámení o uložení zásilky na depu přepravce. Doba uložení zásilky je 10 dní (dobírka), nebo 3 dny (platba předem).

3. ZÁSILKOVNA

U objednávky účtujeme vždy poštovné a balné, které činí 79,- Kč při platbě předem. Touto formou dopravy doručujeme pouze na území České republiky.

Vyberte si výdejní místo Zásilkovny, které Vám nejvíce vyhovuje. Jakmile Váš balíček předáme k přepravě, Zásilkovna Vám odešle e-mail s číslem zásilky. Po doručení balíčku na výdejní místo obdržíte SMS a e-mail s heslem pro vyzvednutí.  Od této chvíle si svoji zásilku můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout. Svou zásilku můžete sledovat  ZDE.

Vybrat si můžete ze široké sítě více než 4600 výdejních míst v ČR. Seznam poboček se Vám zobrazí při výběru způsobu doručení v objednávce a na hlavní stránce Zásilkovna ZDE.

4. OSOBNÍ ODBĚR

Svou objednávku si můžete vyzvednout na adrese níže.

Osobní odběr - Thámova 705/1a,  186 00 Praha 8

 

PLATBA ZA ZBOŽÍ 

1. BANKOVNÍ PŘEVOD

Platbu můžete uskutečnit předem převodem peněz na náš bankovní účet. Po odeslání objednávky Vám budou e-mailem zaslány údaje potřebné k převodnímu příkazu: částka, číslo účtu, variabilní symbol. Po provedení platby jsou peníze na náš účet připsány obvykle do druhého dne.

Zboží odesíláme do druhého dne od přijetí Vaší platby. Při převzetí zásilky od přepravní společnosti pak již nic neplatíte.

2. PLATBA KARTOU

Platbu kartou provedete při dokončování objednávky. Stránka vás přesměruje do platební brány, kde jednoduše následujete pokyny na obrazovce. Vše je velmi jednoduché a intuitivní. Nemusíte zdlouhavě zadávat variabilní symbol a částku, vše je již připraveno. Platit lze  pohodlně i z mobilního telefonu. Zde je také možnost uložit si platební údaje pro příští nákup. Nakupování nebylo nikdy snažší :-)

Pokud je objednávka již zaplacena a vrátila se nám zpět, účtujeme si náklady spojené s dopravou. Celková částka vám bude vrácena zpět na bankovní účet ve snížené hodnotě o výši dopravného. Děkujeme za pochopení.

 

Záznamy nebyly nalezeny...